Amb el títol ja oficial i homologat l’Escola de Comerç i Distribució, adscrita a la Universitat de Barcelona, estudia oferir màsters en comerç. En aquests anys hi han passat 250 alumnes.
En tots aquests anys han passat per l’Escodi uns 250 alumnes, a raó de 25 cada any. D’aquests 180 ja s’han graduat. L’Escola de Comerç i Distribució confia incrementar notablement el nombre d’alumnes, ara que el grau ja és oficial i homologat pel Departament d’Ensenyament.
De mitjana el 80 per cent alumnes que acaben els estudis troben feina abans dels sis mesos. Això és possible gràcies al suport de les empreses col·laboradores que ofereixen pràctiques i sessions a classe. A més avui sis empreses patrocinen es beques als estudiants.
Núria Beltran, gerent de l’Escodi: «Vam començar amb el recolzament de 14 empreses patrocinadores que són les que van ajudar a que això pogués començar. Hem aconseguit que gent jove amb talent i ganes pogués estudiar encara que no tingui recursos».
Els alumnes són majoritàriament de Catalunya però s’incrementen altres procedències de l’Estat espanyol i, cada cop més, de l’estranger.
Michel Amadi, estudiant nigerià: «Vaig estudiar comerç internacional en un grau superior i després vaig anar a Dinamarca i allà vaig estudiar negocis internacionals. M’agrada el mon del comerç i el retail».
Jelle Blesser, estudiant holandès: «Estic acostumat a viatjar molt i això m’ha motivat a sortir d’Holanda a estudiar i com que i com que ja sabia parlar castellar perquè vaig viure a Argentina vaig decidir venir a Espanya i vaig escollir aquest grau».
Ara, amb el títol oficial, l’Escodi, que està adscrita a la Universitat de Barcelona, estudia oferir màsters en comerç.