El dissabte 27 d’abril una trentena d’establiments comercials exposaran els seus productes i serveis a la Plaça de Santa Anna i la Rambla
L’objectiu de la Unió de Botiguers de Mataró és potenciar la imatge de ciutat donant visibilitat als comerços amb participants que representen la majoria de sectors
La UBM torna a apostar per potenciar la imatge dels establiments comercials de Mataró amb el MTR Showroom Urbà. El dissabte 27 d’abril se celebrarà una nova edició d’aquesta activitat que ofereix als comerços una manera singular de presentar els seus negocis basada en l’impacte visual.
La Plaça Santa Anna i la Rambla de Mataró bulliran d’activitat durant tot el dissabte, des de les 10h a les 20:30h. Repetint la formula d’èxit de les edicions passades, el format serà com una passarel·la estàtica, on els comerços participants mostraran els seus productes i serveis creant exposicions diferents i creatives que cridin l’atenció.
En aquesta ocasió, a la iniciativa de la UBM s’hi sumen una trentena d’establiments que representen la majoria de sectors comercials presents a la ciutat: automoció, alimentació, belles arts, festa i animació, moda, marroquineria, joieria, perruqueria, roba de la llar, sabateries i estètica. El Gremi de Perruqueria de Mataró i Maresme, per exemple, se sumarà a la festa organitzant una desfilada de models d’inspiració fantàstica en la que hi participen 11 salons agremiats d’arreu de la ciutat.
Tant al matí com a la tarda, dos grups de models que sortiran al carrer inspirades en l’estil de l’actriu Audrey Hepburn i passejaran el glamur de Hollywood pels principals eixos comercials de la ciutat.
Aquesta iniciativa se suma a les accions que porta a terme l’UBM per dinamitzar el comerç de la ciutat i fer de Mataró una marca amb un segell comercial important.
Fuente: Mataró Comerç