Sant Cugat Comerç viu amb molta preocupació la situació que estan vivint la majoria de comerços de la ciutat, davant la crisi sanitària i econòmica provocada per l’epidèmia de la COVID-19. Per aquesta raó, l’associació inicia una campanya a les xarxes socials, sota el lema ‘Visc aquí, compro aquí’, amb l’objectiu d’impulsar el consum a la ciutat, quan finalitzi el confinament.

 

Bases de la campanya L’entitat preguntarà a través de les seves xarxes socials, quin serà el primer establiment que visitaran els santcugatencs i santcugatenques després de la quarantena. Si aquesta resposta coincideix amb algun dels establiments associats a Sant Cugat Comerç, entraran en el sorteig per guanyar un xec regal de 20€ per utilitzar en l’establiment escollit.

 

Una vegada hagi finalitzat el termini, dues setmanes després del final del confinament, l’associació realitzarà un sorteig de 15 xecs regals de 20€.

Aquests xecs s’entregaran la setmana posterior a la finalització del confinament, i els guanyadors podran utilitzar-los depenent de la data d’obertura de l’establiment. Una de les condicions per poder gaudir del xec, és que els afortunats siguin residents a Sant Cugat del Vallès.

‘Aquests dies malauradament estem coneixent una ciutat sense comerç, i amb tots els locals tancats. Amb la campanya “Visc aquí, compro aquí”, volem impulsar el consum local quan finalitzi el confinament. Estem segurs que la ciutadania respondrà, i omplirà els carrers i establiments de Sant Cugat’, assenyala Jesús Carballo, gerent de Sant Cugat Comerç. ‘Estem segurs que aquesta crisi provocarà un canvi en la mentalitat de la societat, que apostarà molt més pel comerç de proximitat’, conclou Carballo.

Sobre Sant Cugat Comerç
És l’associació que dinamitza el comerç de Sant Cugat del Vallès, representa i defensa el sector del comerç i la restauració. És i pretén ser el departament de màrqueting, formació i noves tecnologies del col·lectiu.

Fuente: Sant Cugat Comerç