La directora general de Comerç, Muntsa Vilalta, ha assistit avui a la presentació del primer número de WE ARE OPEN (WAO), una revista per difondre la importància del comerç de proximitat i el prestigi d’un dels principals sectors econòmics de Barcelona. La publicació s’emmarca en el pla d’actuacions de l’Agenda Comerç 20/21, el full de ruta del sector comercial, concretament en el bloc de Prestigi i Promoció.

La revista està impulsada per McCann Erikson Barcelona i compta amb el suport del Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM), la Fundació Barcelona Comerç, Barcelona Oberta i Comertia. La revista s’edita en paper amb un tiratge inicial de 13.500 exemplars que es distribuiran gratuïtament a més de 450 punts dels eixos comercials de la ciutat.

A partir d’un ampli índex amb 15 seccions fixes, la publicació proposa visitar i conèixer diferents establiments i espais de la ciutat; des dels més tradicionals als més innovadors i singulars. Una acurada selecció de comerços que són un referent, tant per la diferenciació dels seus productes i serveis, com per l’experiència que proporcionen al client. La publicació també vol ser un espai per conèixer més de prop als professionals del comerç, els comerciants, com a principals protagonistes.

Per seccions, el primer número de la revista compta amb la participació dels següents professionals i establiments:

Botiguer, amb Quim Vila, Norman Vilalta i Núria Raja, dedicat a qui hi ha darrera de cada botiga.

Taulells,  Sans & Sans, Ona Llibres, Santa Eulàlia, Hotel Boutique Casa Cacao, una visita per les botigues més autèntiques.

Bon GènereAro, establiments on el producte és el protagonista.

RebotigaFlores Navarro,  per conèixer els secrets dels negocis.

La Parada,  amb el Mercat de Santa Caterina; els mercats com a autèntic epicentre del comerç local.

Mestres, David Bagué, amb els oficis més exclusius.

Show the World, amb Bikini Berlin, un recorregut per les botigues amb més encant del món.

Hora de plegarDry Martini i Disfrutar, propostes per després de la feina, un tomb pels locals més autèntics.

Passejadesel Born, per descobrir els racons més encantadors.

Et sorprendrà, amb Galeries Maldà, on conèixer propostes diferents.

Mai oblidarem, amb Vinçon, establiments que han deixat empremta.

Paraula de botiguer, amb el testimoni d’Anna Bellsolà

Fuente: ccam.gencat