El popular cantant de trap Lildami posa música a la campanya ‘Omple’t de Terrassa’ per incentivar el comerç local i la restauració, molt tocats per les restriccions per la pandèmia. Omple’t de Terrassa, de vida, de botigues, de terrasses i de bars és el missatge de la cançó, cridada a entrar a la ment dels terrassencs.

Es tracta d’una iniciativa conjunta de l’Ajuntament, les associacions de comerciants, els agents socioeconòmics i gremis com el d’hostaleria. Tots animen la ciutadania a fer despesa a la ciutat per tornar-la a dinamitzar.

A banda d’aquesta campanya més visible i de les bonificacions a les taxes de terrasses i residus que ja s’apliquen des de l’any passat, l’Ajuntament treballa en l’elaboració d’un Pla d’Acció Comercial, amb quatre eixos per reactivar i promocionar el comerç local. Entre ells, un pla de xoc per reduir el nombre de locals buits i ajudar els comerços a la seva digitalització amb la col·laboració d’estudiants de l’ESCODI.

Altres mesures del Pla d’Acció Comercial són la detecció de les necessitats de mobilitat i la creació de zones exprés més enllà de les 79 actuals. També elaborar un Pla Director de Comerç de Terrassa, un document estratègic a partir de la diagnosi del sector.

La campanya inclou els sorteig de 30 ‘butlletes somiadores’, vals de descompte valorats en 50 euros cadascun.

El govern municipal anima la ciutadania a coreografiar el nou hit local per animar el comerç. El Ballet del Programa d’Alt Rendiment en Dansa del Centre Cultural ja ho ha fet.

Fuente: Diari de Terrassa