Els “Premis Florals als aparadors de Mataró” s’emmarquen en la Setmana de la Natura 2021

Participen una trentena d’establiments de la ciutat que decoraran els seus aparadors des d’aquest divendres i fins al 6 de juny

Negoci Empresa Mataró (NEM) engega la primera edició del concurs “Premis Florals als aparadors de Mataró” amb l’objectiu d’implicar i promoure el comerç local durant la Setmana de la Natura que organitza aquests dies l’Ajuntament de Mataró.

En total participen una trentena d’establiments de NEM que des d’aquest divendres i fins al diumenge 6 de juny decoraran els seus aparadors amb flor i planta. Els guanyadors es coneixeran durant la setmana del 7 de juny i la decisió anirà a càrrec d’un jurat format per un representant de la Cambra de Comerç, una representant de la FAGEM una representant de l’empresa Tu Marketing Digital i un representant de NEM. Es tindran en compte criteris com l’originalitat, la qualitat artística i el treball de confecció dels aparadors i l’adequació amb la temàtica de La Setmana de la Natura.

Per Xavier Martin, president de NEM, “activitats com aquesta busquen millorar l’experiència de compra als establiments de la ciutat, a la vegada que demostren la implicació del comerç local amb la sostenibilitat i el verd urbà”.

Fuente: NEM