Com a novetat, l’entitat llança una edició especial de mocadors ‘NEM de Santes’ i torna a editar els faldons en homenatge a Les Santes de Mataró que va impulsar l’any passat

NEM presenta la campanya ‘Mataró és Estiu’ on a través de més de 250 banderoles ubicades per tota la ciutat motiva a la població a apostar pels negocis de proximitat

Negoci Empresa Mataró (NEM) ha presentat aquest dimarts la campanya de Les Santes 2022 protagonitzada pel retorn del tradicional barret de palla. NEM ha desvetllar el nou disseny de la cinta, que en aquesta edició és negre amb les lletres impreses en blanc. Aquest és el tretzè barret de palla impulsat per l’entitat i torna després de dos edicions en blanc per la situació pandèmica.

NEM ha editat 4.000 unitats del barret que es pot comprar des d’avui mateix a 2 euros a les oficines de l’entitat (carrer Sant Benet, 43) o en diferents negocis associats. Aquest any el barret està patrocinat per Cobertis Assegurances By Anna de Quirós i Adaden Dentistes.

Una de les novetats d’aquesta la campanya de Les Santes 2022 és una edició especial de mocadors que NEM edita per primera vegada. El mocador ‘NEM de Santes’ té un cost de 2,5 euros i es pot adquirir en els mateixos punts de venda que els barrets. Per segons any consecutiu, l’entitat torna a posar a la venda el faldó en homenatge a Les Santes de Mataró. Aquest faldó, que l’any passat es va distribuir entre empreses i negocis locals per fer tothom partícip de l’esperit de la festa major, mostra una imatge de les dues santes que donen nom a la Festa Major mataronina, Juliana i Semproniana, i té un cost de 18 euros.

Barrets, mocadors i faldons es podran comprar també en el punt de venda que l’entitat col·locarà al carrer Barcelona, cantonada amb La Riera, a partir del dijous 21 de juliol en horari comercial. La campanya de Les Santes 2022 es completa amb un concurs a través de les xarxes socials on els participants podran guanyar diversos regals gentilesa dels patrocinadors.

‘Mataró és Estiu’, la campanya estival per incentivar el consum de proximitat Durant l’acte d’aquest dimarts, NEM ha presentat la campanya ‘Mataró és Estiu’ que vol motivar a la població a apostar pels negocis de proximitat. Pel president de l’entitat, Xavier Marti, la campanya visibilitza els valors que aporten el comerç de proximitat i la restauració per a la ciutat. “Moda, oci, gastronomia, cultura…tenim una ciutat que és tot això i molt més i volem recordar a tots els mataronins i mataronines i als visitants que no cal marxar fora per gaudir d’un dia i d’una nit de compres i oci ideal”.

En total s’han instal·lat 250 banderoles a carrers estratègics de la ciutat. La campanya també es pot veure a la torreta publicitària instal·lada a la cruïlla de la Riera amb el carrer de Barcelona i a 600 cartells repartits per tota la ciutat, a més a més de les xarxes socials del NEM.

Fuente: NEM